پنل های تصویری سیماران

کیفیت ، زیبایی ، کارآمدی

پنل کدینگ رنگی دیجیتال VFHC/D100
پنل تصویری فوژان VFC8D-N
پنل تصویری فروز VFRC18D
پنل تصویری فرداد
پنل تصویری فراز مدل VFAC1
پنل پین هول مدل VFC-W137

آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران از جمله شرکت‌های ایرانی بسیار موفق است که در حوزه طراحی و تولید محصولات حفاظتی و امنیتی توانسته بسیارموفق عمل کند. و نزدیک به 50 سال است که با تولید محصولات با کیفیتش نام خود را تبدیل به یک برند معتبر کرده است، آیفون تصویری سیماران از جمله محصولات این شرکت می‌باشد که توانسته در این سالها جای خود را درمیان مشتریان آیفون تصویری باز کند. وقطعا این موفقیت با تلاش بی وفقه مهندسین و طراحان شرکت سیماران بدست آمده است. آیفون تصویری سیماران یک محصول پرطرفدار و نمونه در حوزه خود می‌باشد که روز به روز متناسب با نیاز مشتریان پیشرفت کرده است. و این شرکت توانسته با تولید آیفون سیماران گامی بلند در بومی سازی یک تکنولوژی جهانی قدم بردارد. شرکت سیماران توانسته علاوه بر تولید آیفون تصویری در زمینه جک های درب پارکینگ،دوربین های مداربسته، دزدگیر اماکن و دیگر محصولات حفاظتی وارد شود و سهم بالایی از نیاز بازار داخلی را تامین کند و نقش بسیار پررنگی را درایجاد کارآفرینی برای جوانان این مرز و بوم داشته باشد.

 

درب باز کن تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران از جمله محصولات این شرکت است که محبوبیت بالایی را در میان مشتریان آیفون تصویری داشته است دلیل این محبوبیت به خاطر کارایی بالا و کیفیت آن هاست که میزان خرابی آنها در طول زمان بسیار پایین است، از قابلیت‌های آیفون تصویری سیماران می توان به حافظه‌دار بودن، قابلیت ارتباط داخلی بین واحد‌ها و نگهبانی، قابلیت اتصال به دو پنل، باز کردن درب پارکینگ اشاره کرد که در اندازه‌های 7 اینچی و 4.3 اینچی و 3.5 اینچ تولید می‌شود که می تواند متناسب با هر سلیقه‌ای باشد. یکی دیگر از قابلیت‌های درب بازکن تصویری سیماران قابلیت مدیریت آیفون سیماران به وسیله ی گوشی موبایل است که از طریق WIFI می توان به صورت تصویری با مخاطب پشت درب ارتباط تصویری ایجاد کرد و همچنین درب را به روی او باز کرد البته ناگفته نماند با اضافه شدن این قابلیت‌های کم نظیر، روی قیمت آیفون تصویری سیماران نیز تاثیر مستقیم دارد، این قابلیت ارتباط تصویری از راه دور در حال حاضر تنها در آیفون سیماران قابل مشاهده است و این خود یک برگ برنده برای شرکت سیماران می باشد.

 

ویژگی‌های آیفون تصویری سیماران

از آنجا که مشتریان هر محصولی، معیارها و ملاک‌های متفاوتی نسبت به محصولی که قصد دارند خریداری کنند، دارند. شرکت سیماران نیز این نیاز را جدی گرفته است و سعی کرده در طراحی و تولید محصولات خود از تنوع بسیار بالایی استفاده کند و این سخن را به گوش مشتریان برساند که برطرف کردن نیاز آنها یکی از اصلی‌ترین اهداف شرکت سیماران می‌باشد.

در ادامه تعدادی از قابلیت‌های آیفون سیماران را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

 

اندازه صفحه نمایش

در‌باز‌کن سیماران اندازه‌های مختلفی برای صفحه نمایش‌های خود دارند. که مانیتور‌های با صفحه نمایش 4.3 اینچ و 7 اینچ از پرفروش‌ترین مانیتور‌های این شرکت می‌باشد، که از کیفیت بالایی در نمایش تصاویر از خود نشان می‌دهند.

 

حافظه داخلی

حافظه داخلی یکی از ویژگی‌های مهم و حیاتی در آیفون تصویری سیماران است، که به وسیله‌ی این قابلیت می توانید تصاویر افرادی که زنگ واحد شما را به صدا در می آورند ذخیره کنید و در صورت نیاز هر زمان که مایل بودید به آن ها دسترسی داشته باشید.

 

ارتباط داخلی با واحد ها

بدون شک یکی از ویژگی‌های که امروزه نظر خریداران آیفون تصویری را جلب می کند قابلیت ارتباط داخلی می‌باشد که آیفن سیماران هم از این قاعده مستثنی نیست و به خوبی می‌تواند از این قابلیت پشتیبانی کند.

 

باز کردن درب پارکینگ

تکنولوژی ساخت آیفون‌های تصویری روز به روز پیشرفت کرده و مسابقه‌ای بین شرکت‌های تولید کننده برای رفع بیشتر نیاز مشتریان آیفون تصویری ایجاد شده است. یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آیفون سیماران توانایی باز کردن درب پارکینگ می‌باشد، که به وسیله‌ی این قابلیت می توانید بدون داشتن ریموت درب پارکینگ را باز کنید.

 

گارانتی درب باز کن سیماران

هر شرکت موفقی در حوزه‌های مختلف برای بالا بردن اعتبار خود تمرکز بالایی را روی گارانتی محصولاتش قرار داده است، شرکت سیماران در کنار کیفیت بالای محصولاتش از خدمات پس از فروش بسیار خوبی برخوردار است و تاریخ گارانتی این محصولات در پشت آن ها درج شده است و کاتالوگ آیفون تصویری سیماران هم داخل جعبه محصول موجود می‌باشد تا شما را با استفاده درست از این محصول آشنا کند. و احیانا اگر سوالی در رابطه با نحوه ی کار کردن با این محصول را داشتید می‌توانید به راحتی جواب سول خود را پیدا کنید.

مدت زمان گارانتی آیفون سیماران 30 ماه می‌باشد. و در این مدت در صورت برخورد با هر گونه مشکل می توانید با واحد پشتیبانی شرکت سیماران تماس حاصل بفرمایید تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت جهت رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام دهند.

 

قیمت درب باز کن تصویری سیماران

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای بیشتر خریداران آیفون تصویری مهم است قیمت آن محصول است. یکی از نکات مثبت شرکت سیماران قیمت آیفون های تصویری سیماران است که متناسب با وضعیت اقتصادی تمامی مشتریانی است که قصد خرید اینترنتی آیفون تصویری سیماران را دارند. و با در نظر گرفتن امکانات آیفون تصویری مربوطه؛ قیمت آن هم تغییر می کند. این به معنا است که دست شما برای خرید محصول مورد نظرتان باز است و می توانید با در نظر گرفتن مقدار هزینه ای که قرار است برای خرید دربازکن تصویری سیماران صرف کنید محصول مورد نظرتان را به صورت اینترنتی از نمایندگی آیفون سیماران خریداری کنید.

 

نمایندگی آیفون سیماران

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با افتخار دارای نمایندگی آیفون سیماران در لاله زار می باشد که تفاوت این فروشگاه با فروشگاه‌های دیگر این است که قیمت محصولاتش پایین‌تر از مکان‌‌هایی است که بدون داشتن نمایندگی سیماران اقدام به عرضه‌ درب بازکن‌ سیماران می‌کنند.  

 

فروشگاه فشانجردی